Veckans bokbloggsjerka - Att längta efter

I veckans bokbloggsjerka (läs mer här) ställer Annika frågan:
 
Vilken bok/vilka böcker längtar du mest av allt efter just nu?
 
Hm, räknas böckerna i bokhyllan? För just nu längtar jag mest efter att läsa överhuvudtaget. TATUH 3 väntar i bokhyllan tillsammans med Doktor Joseph. Sedan så är ju förstås Mellan rött och svart (tredje delen i Det stora århundradet) på väg hem tillsammans med Den nya människan som jag blev väldigt nyfiken på.
När ska jag hinna med alla de böckerna? Tja, förhoppningsvis innan januari då Hollow city, uppföljaren till Miss Peregrine's Home for Peculiar Children, kommer ut! Så mycket att läsa, så lite tid!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Både Doktor Joseph och Den nya människan är riktigt läsvärda :)

2013-09-03 @ 15:49:38
URL: http://bokslut.blogspot.com/

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0