Drömtydare, någon?

Jag drömmer väldigt mycket. Och mycket konstigt. Vissa grejer återkommer i flera drömmar. Det senaste återkommande elementet är "monster" i huset.
 
I flera olika varianter har jag drömt att huset jag befinner mig i är omringat av monster (vargar nu senast, cylons gången innan) som, oftast dagtid, försöker ta sig in och oftast lyckas dessutom. De rackarna smyger sig in genom en obevakad dörr eller fönster och sedan är det ett helvete att få ut dem. Monstrena är i och för sig inte särskilt otäcka, jag är mer utmattad av jagandet än rädd när jag vaknar, men det är inte några söta ponnisar det handlar om.
 
 
Så drömtydare, tolkning av detta?
 
 
I mina drömmar
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0