Sommardag

Åh. Åh! Sol! Värme! Skönt! Ångest!
Solen skiner och det är perfekt temperatur ute. Fåglarna kvittrar och humlorna surrar. Vi har precis ätit frukost ute och nu får jag ångest. För det är ju så mycket jag vill! Plantera om blommor och grönsaker, städa och fixa... Men jag fastnar i en slags prestationsångest där jag inte riktigt vet var jag ska börja. Och dessutom har min kropp bestämt sig för att det där med att böja sig, det är en riktigt dum idé. Meh, bara att ge sig ut i allla fall!
 
Det är den förste juni och sommaren har kommit! Njut!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Så vackert vad heter den Tulpanen?

Svar: Den heter Snow Crystal, och ser verkligen ut som en snöboll. Väldigt vacker i verkligheten!
Doktor Glas

2013-06-04 @ 22:55:19

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0