Bokmässan 2013

Så kom jag äntligen iväg till bokmässan i Göteborg (tack så mycket Pojken!), och vilken mässa det var! Det fanns hur mycket som helst att titta på, att peta på och att lyssna på. I mitt tycke var det en av de bättre mässorna - om det beror på mitt humör eller det faktiska innehållet låter jag vara osagt.
 
 
Mässans...
...oj då: Mitt schema sprack innan jag ens kommit in på området
...bästa citat: "En bok består av vatten, luft och solsken" - Jan Kåhre
...trevligaste författare: Boel Bermann, hur go som helst!
...kinkigaste författare: Jan Guillou, vid signeringsbordet
...minst engagerade: De två unga kvinnorna i Livonia prints monter. De satt på andra sidan bordet böjda över var sin mobil. Vad Livonia print gör? Ingen aning och inte blev jag sugen på att ta reda på det heller.
 
 
Lill-Babs och Jonas Jonasson signerade böcker
 
 
Lena Einhorn, Mikael Nyqvist och Jan Guillou
 
 
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0