Divergent - Four

Vad är detta? En fjärde del i Divergent-serien? Den ska tydligen innehålla ett par korthistorier berättade ur Fours synvinkel. Är inte helt såld på det, känns som ett sätt att mjölka det sista ur serien. Visst kan jag ha fel men jag tror ändå inte att jag kommer att läsa den.
På tal om Divergent såkommer den som film nu i mars. Huvudrollerna kommer att spelas av Shailene Woodley och Theo James, två skådespelare jag vet noll om. Men Jeanine kommer att spelas av Kate Winslet, jag tror att det kommer att bli klockrent! Synd bara att filmaffischen är den trista klyschan "den kvinnliga huvudpersonen visar röv och bröst".
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0