20 snabba

Bokfrågor är alltid kul, den här hittade jag hos Pocketlover.
 
 
20 snabba
Snabbläsare eller långsamläsare?
Tegelstenar eller tunnisar?
Bibliotek eller bokhandel? (Det blir snyggast i bokhyllan då)
Ljudbok eller e-bok?
Inbunden eller pocket?
Vampyrer eller spöken?
En i taget eller slalomläsning?
Nytt eller gammalt?
Bokmärke eller hundöra?
Snacks eller godis?
Biografier eller memoarer?
Skräck eller chicklit?
Soffan eller sängen?
Inne eller ute?
Boken eller filmen?
Twitter eller Facebook?
Goodreads eller Boktipset?
Kokbok eller Bakbok?
Te eller kaffe?
Nobelpriset eller Augustpriset?
 
 

Kommentarer
Postat av: Kraka

Jag "lånar" dina frågor om det går bra. Länkar givetvis till dig.

Svar: Självklart går det bra! Jag har ju själv stulit dem. :) Det ska bli intressant att läsa dina svar.
Doktor Glas

2014-05-12 @ 12:53:14
URL: http://kraka.moah.se

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0