Tre på tre uppföljning

I augusti anmälde jag mig till Pocketlovers tre-på-tre-utmaning. Det gick sådär...
 
Jag började med Fifty shades och det skulle jag aldrig gjort. Det är definitivt inte min typ av bok och frågan är om jag någonsin kommer att plåga mig igenom den. Däremot har jag lånat om den typ fjorton gånger på biblioteket, de måste tro att jag är tokfrälst...
 
Jellicoe Road var betydligt mer angenäm läsning. Den boken satte sig på ett sätt jag inte förväntade mig. Ja, hela boken var något annat än vad jag förväntade mig (ibland är det bra att inte läsa baksidetexten).
 
Vad gäller Miss Peregrines home for peculiar children så ser jag fram emot både den kommande uppföljaren som släpps om alldeles för länge och Tim Burtons filmatisering. Det kan bli hur bra som helst!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Melanie

Jag har också läst Fifty Shades och håller med om att det kanske inte är min typ...

Skulle verkligen uppskatta om du röstade på mig i en recensionstävling. Allt du behöver göra är att klicka här (gärna från olika datorer för fler röster): http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=45
Tack så mycket på förhand!

2012-12-19 @ 17:18:44
URL: http://www.iheartfantasy.blogg.se

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0