Nystart

Jag startar nyåret lite i förväg, genom att lova mig själv en nystart redan nu. Inte bara genom att skapa en blogg, eller genom att köpa ett hus utan även genom att ge mig tusan på att gå ner i vikt! Igen... Förra viktnedgången höll inte i sig, men jag tror att vissa händelser i mitt liv hade stor inverkan i det avseendet. Allt blir så meningslöst när man mår dåligt, och tröstätande är en dålig egenskap.

Men till roligare saker! För två veckor sedan flyttade vi in i vårt lilla charmiga 70-talshus. Nu gäller det att måla, packa upp och ställa iordning. För julmiddagen, den ska vi bjuda på hos oss! Jag gissar att de flesta av mina inlägg kommer att vara husrelaterade men om detta skulle utvecklas till en inredningsblogg... Ja, då skulle till och med jag bli förvånad.


Dagens ord: Kverulant

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0