High and low

Igår började det inte bra. Vaknade med en mördande huvudvärk, som höll i sig framåt lunch. Funderade ett ögonblick på att stanna hemma, men efter ett par huvudvärkstabletter och en rejäl klick zon kände jag mig inte lika illamående i alla fall. Dagen gick bra trots allt, var inte pigg för fem öre och siktade på att åka hem med halv tre-bussen (har en massa flex att ta ut). Men vi hade en massa efterarbete från förra vekan att ta hand om, så jag kom inte hem förrän klockan fem i alla fall.

Väl hemma var det julpyssel som gällde! Vardagsrummet är som vanligt finast, Pojken satte fram adventsljusstaken på (fejk)öppna spisen, och den passade perfekt där. Får väl slänga in en bild i eftermiddag! Bilder på bananbåtarna och julkorten kommer också...

Och så kikade jag lite på Ullared också. Sjukt underhållande, men mer än lite irriterande hur folk framställs (eller intervjuas trots att de inte verkar vilja vara med). Stockholmare gör TV på landet?

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0