Julshopping

Då är jag nästan klar med alla julklappar! Bara brorsans flicka kvar, sedan är alla på "min" sida klara. Pojken däremot, han är inte så snabb...

Vi storshoppade på City Gross också. De är inte direkt billiga, men de har allt. Julmaten är fixad, så gott som. Det kommer inte att bli julbord här, men lite sill och sådant måste man ju ha även på juldagen. Annars kommer jag mest att göra janssons och pajer - grönkålspajen är ju ett måste. Och glögg och pepparkakor...

Håller på att frosta av frysen nu, nästa vecka kommer förmodligen grisen vi beställt. Ca 20 kilo kött som ska in i frysen (ja alla vegetarianer, jag hör er skrika)... Så julskinkan är på gång!

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0