Kaffe, kort och kultur

Femte dagen utan kaffe! Det går bättre denna gång, är inte lika sjukt stressigt så te funkar fint. Just nu är det godare också, blev nästan less på kaffe. Och jag tycker inte om att känna mig beroende av kaffe, att rutinmässigt ta en kopp medan datorn startar upp på kontoret.

I förrgår landade årets coolaste julkort i lådan! Ett runt julkort, som man kan hänga upp som prydnad. Tack moster! (bild kommer)

Imorgon ska vi till Malmö och se Eddie Izzard! Ska bli kul som tusan! Darth Vader i fiket är en klassiker, så jag slänger med den här. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Elsa



Ja, han känner jag igen,länge sen han var på TV,ni var nöjda vet jag

2009-12-19 @ 23:45:54

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0