Long time...

Nu var det ett tag sedan jag skrev här! Men det har varit fullt upp... Trivselkväll hos en jobbarkompis, födelsedagsfirande, tjänsteresa och Pojken har kommit hem igen!  

Var hos en jobbarkompis i fredags, jisses vilket hus! 70-talshus som vårat, med supersnyggt kök och en pool! Nej då, jag är inte avundsjuk… Poolen var inbyggd, med ingångar både från huset och från trädgården. Gissar att det är lite jobb att hålla den i ordning, och uppvärmningen är inte direkt gratis. Men tänk att kunna simma ett par längder på morgonen! Mmm…  

Födelsedagsfirandet har kommit och gått. Nu gäller det att ta hand om blommorna och börja välja silverbestick (tack mamma!), wii-spelet är utlånat för tillfället men sedan ska jag testa de nya leksakerna till den också. Vi fick lite pengar till nya träningskläder också, så nu ska jag investera i en vettig mössa och handskar till joggingturerna – gröna luddvantar är inte optimala, kan jag tala om…

Kommentarer
Postat av: Elsa

låter bra med mössa på,hemma mys är aldrig fel lycka till med dina hobbysar

2009-12-03 @ 19:36:32

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0