Allt man skulle gjort...

...blev ju inte av. Det känns som om klockan är tio på kvällen, fast hon bara är halv fem. Halv fem! Jag skulle kunna gå och lägga mig nu!

Skulle ha bakat en massa inför söndag också. Får väl göra lite muffins för att hålla mig vaken i alla fall (fasen! Glömde att köpa dumle!). Toaletterna är inte städade, golvena är inte vaskade, har inte ens plockat undan allt. Känner mig riktigt kass idag.

Men däremot har jag hunnit med en fika på caféet idag. D och N bjöd på en födelsedagskaffe, det var riktigt mysigt! Vi satt där över två timmar, och drack alldeles för mycket kaffe (mjölken hade jag med mig själv förstås, låglaktos hittar men inte ute på landet).

Zappade förbi ett matlagningsprogram på SVT (Niklas mat) igår, de gjorde en choklad- och rödbetskaka Låter helskumt, men ser riktigt gott ut! Eller vad tycker ni?



Bilden kommer från SVT:s hemsida, där hittar ni också receptet: http://svt.se/2.58360/1.1768678/utskriftsvanligt_format?printerfriendly=true

Kommentarer
Postat av: Elsa

Rödbetskaka hur kommer de på så konstiga recept?Kan ju vara gott iallafall kanske man skulle testa,det är säkert gott om vitaminer i det.

2009-11-22 @ 20:39:58

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0