Imorgon!

Imorgon kommer pojken hem! Äntligen! *sakna*

Idag har jag varit hos några vänner och ätit thanksgiving dinner. Mycket mat, men inte sååå mycket mer än ett kalas hos släkten -- brorsan, känn dig träffad! :) Mätt blev jag definitivt!

Har hunnit med att städa liite i alla fall. Har dammsugit och tagit det mesta på toaletterna.


Såg en liten luden sak på min lunchpromenad idag. en liten fjärilslarv... eller liten och liten, den var väl stor som mitt pekfinger ungefär, både till längd och bredd. Någon som vet vad det är för rackare?





Skickar med en liten höstbild på sjön också. Det var regnigt och mulet hela dagen, blev aldrig riktigt ljust. Och det hade inte förvånat mig om det börjat åska heller.





På tal om blött! Kolla in hur mina byxben såg ut efter promenaden (eller snarare efter de sista fem minutrarna på promenaden)!
Kikade in på SMHI:s hemsida när jag kom in på kontoret - nejdå det skulle minsann inte regna förrän på kvällen...







Kommentarer
Postat av: Elsa

Kanske det ska bli en larvig dammråtta hehe,dina byxor ser inte varma ut hoppas att maten gjorde att du blev varm o go du får inte bli förkyld nuu

2009-11-26 @ 23:55:26

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0