Trött i benen

Var ute och joggade en runda. Har anmält mig till Göteborgsvarvet, dubbelt så långt som dagens pass. Men det ska gå!

En mil blev det idag, på tre minuter kortare tid än förra gången. Nu lät det som att jag är en van milalöpare, men det var bara andra gången för mig. Fast jag hade ont i vaderna när jag kom hem, det var faktiskt första gången jag hade det. Annars gick det bra att springa (jogga). Sjätte och sjunde kilometern var rätt jobbiga, men jag tror att det beror till stor del på musiken. Det var några låtar som var rätt kassa, vilket innebar en del fipplande med mp3-spelaren. Kan bara konstatera att mitt första spinningpass är bäst att jogga till, om man räknar bort de tunga backarna (american woman drog ner tempot rejält).

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0