En tisdag kväll

Sitter i källaren med min bärbara från stenåldern. Bokstavligt talat. Den är tung, klumpig och går snabbt som en skadeskjuten dinosaurie. Känns som på den gamla goda modemtiden, fast alla program är tio gånger så stora...

Trött som tusan idag. Var helt ok fram till runt tretiden. Sedan var det som om någon slog mig i huvudet med en klubba, värsta blodsockerdippen och humöret följde med den. Mulade i mig tre mackor och sedan fick jag ont i magen för att jag åt för snabbt. Ibland blir jag så trött på mig själv...

En hel del har hänt sedan december. Men jag måste ju bara nämna Green Day i Stockholm! Underbar konsert, ångrar inte för en sekund att jag åkte! Har hört ryktas att de kör samma upplägg varje gång, men vad gör det... Bra blandning av gammalt och nytt, medley på andra artisters klassiker, lite skumma inslag och fans på scen. That's entertainment, baby!


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0