Nu händer det grejer

Visst är det skönt när man börjar bli frisk? Igår vände det, och nu är det bara lite hosta och dålig kondis kvar.

Jag köpte lite fina blommor på lunchen, bild kommer! Det blev lite färgglatt till pottorna under fönstren och så gjorde jag ett riktigt fynd... Hittade en blå passionsblomma! I lilla Byhåla! Så glad jag blev!

Har varit ute och promenerat med D också. Vi tar en runda varje måndag, med undantag för förkylningar och skräp. Hon har ett intensivt träningsschema, och idag hade hon också lagt till jogging. Det är riktigt inspirerande, så jag gav mig också ut en liten runda. Tack D, ibland behöver man lite hjälp med motivationen!

Kommentarer
Postat av: D

haha, vad duktig du är!!!

2010-04-27 @ 07:53:13

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0