"one small step for man..."

Idag tog jag mig upp för trappan. Ja, det vill säga att jag orkade släpa mig upp för trappan från källaren, där vi har sovrum och TV-rum. Jag är fortfarande inte pigg, men jag lever i alla fall.
Åkte in till jobbet i tisdags. Jag var lite tveksam men ville ge det en chans i alla fall - då hade jag mest ont i halsen. Väl på plats insåg jag att det inte var någon bra idé (då hade jag börjat få ont överallt) och åkte hem efter en timme. Kurade ihop mig på soffan, somnade till lite och då brakade det lös. Hade 38,5 graders feber strax innan lunch, och sov mig igenom både tisdagen och onsdagen. Har varit rätt väck idag också, men nu borde det vara på bättringsvägen. Stackars Pojken har däremot fått både penicillin och superduperhostmedicin som gör honom rejält trött...

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0