Bridezilla *2?

Jag skrev häromdagen om lite annorlunda bröllopstårtor. Här kommer ytterligare en...

Amerikanska Chidi Ogbuta har alltid drömt om en kopia av sig själv, så när det nu var dags för bröllop passade hon på att göra en kopia av sig själv i form av en tårta. Hon ville egentligen även ha en tårta som såg ut som brudgummen, men det fanns det inte tid till. Det tog nämligen fem veckor att göra tårtan. Man får väl hoppas att det var planeringen och inte själva bakandet som tog så lång tid...

Jag undrar dock lite över den amerikanska traditionen att spara den översta delen av tårtan och äta den på första bröllopsdagen. Har de sparat huvudet i frysen nu, och hur känns det i så fall att sticka (tårt)kniven i frugan efter ett år?

Chidi Ogbuta

"You may now eat the bride"

Källa


Kommentarer
Postat av: Katja

åh jag skulle gjort en sådan bröllopstårta istället!!



receptet kommer lite senare idag.. det var jättekul att baka tårta! aldrig gjort det innan så blev faktiskt lite imponerad av mig själv.. ;)



tackar för gratulationen!

2010-08-10 @ 11:45:15
URL: http://kaffekokarkokboken.blogg.se/

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0