Modelejon?

Blev lite nyfiken på vad som egentligen hände igår, och hittade lite bilder i Daniels modeblogg.

 

Jag måste säga att jag blev lite konfunderad... Modechefen såg ut som en sliten mellanstadiefröken och stylisten som en målargubbe. Elin Kling driver en framgångsrik modeblogg, men när jag ser den här bilden kan jag bara ställa mig frågan: "hur då?!". Om det är de här plaggen och den där stylingen som gäller, är jag väldigt glad att jag inte är någon modeslav, och att det här inte är en modeblogg.

 


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0