De fem sämsta ursäkterna för män att inte vara med sina barn

Bloggen Hemma bäst har listat de fem sämsta ursäkterna för män att inte vara med sina barn. Helt underbart! Och skrämmande att många människor fortfarande tänker så.
Och innan ni kommer med hela det där "jamenduärjufeministnuhetsarduuppdiglitevälmycketvaochförrestensådärärdetintealls"-dravlet: författaren till listan är en man...

1. ”Kvinnor är ju ändå bättre lämpade”
2. ”Jag får inte för henne”
3. ”Men jag tar ju min del”
4. ”Jag är för oumbärlig på jobbet”
5. "Vi har inte råd"


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack så mycket! :-)



Har inte barn jag, men jag har dock hört de ursäkterna ovan från vänner.. suck :/

2010-12-22 @ 16:31:02
URL: http://fattybom.se

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0