Helgen

Det har varit varmt ett par dagar nu, så snön rasar i stora sjok från taket. Det vibrerar i hela huset! Men nu när jag tittade ut genom fönstret så snöade det. Fortfarande plusgrader, men snö.

Har varit i staden en runda (vi kikade på festlokaler, men mer om detta en annan gång), passade då på att köpa stegen till sovrummet på Åhlens. Ja, för att hänga kläderna på alltså. Egentligen hade jag velat ha en riktig gammal trästege, men minivarianten får duga. Ingenting jag vill stå på i alla fall... Satte ihop den själv! Här är en bild, med ett par byxor och en tröja upphängda.

klädstege, herrbetjänt



Har varit väldigt förkyld, och det har inte gått över ännu. Men nu har magen börjat krångla också, isch! Så nu ska jag krypa ner i sängen och tycka lite synd om mig själv.

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0