Trött och förkyld

Nu har förkylningen slagit till mot näsan i full kraft - det rinner konstant! Är det ett bra tecken? Betyder det att förkylningen släpper snart?

Jag följde inte med på den gemensamma middagen, är för trött för det. Gick en kort runda (har suttit instängd hela dagen, behövde lite syre) till apoteket och hemköp, nu har jag bunkrat upp med apelsinjuice, nässpray och en bok jag förmodligen kommer att somna ifrån. Beställde sedan upp en bookmakertoast (med en hel tallrik majonnäs - vad tror de?) och nu är det dags att sova. Eller halvsova till OS eller något annat meningslöst.

Sov gott!


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0