Återträff och Street Bourbon Day

Det var verkligen kul att träffa folket från utbildningen igen! Vi blev inte så många, men vi som kom hade desto roligare!

Det var Street bourbon day, som jag nu äntligen fattat. Det är ett lokalt coverband, Street Bourbon Band, som spelar under hela dagen. Först är de vid torget, på eftermiddagen spelar de utomhus vid Societén och på kvällen inomhus. Under årens lopp har bandmedlemmar kommit och gått, men just den här dagen är alla som någon gång varit en del av bandet med och spelar. Tror att de var 22 st på scen igår.

Först gick vi bort till torget och strosade runt lite (eller, ja, de andra gick runt medan T och jag tjötade järnet). Därefter blev det buffé för de som orkade äta i värmen. Jag höll mig till en cola eftersom jag höll på att smälta bort.
Vi stack givetvis bort och tittade på bandet på kvällen, men innan dess tog vi en fika hemma hos C. De har precis byggt färdigt sitt hus, en supersnygg historia med ca 4 meter i takhöjd och stora fönster ut mot en åker.

Tiden gick verkligen fort igår, och vi hoppas kunna fixa en återträff åtminstone en gång per år. Som man säger - hur svårt kan det va'?


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0