Nä nu slutar jag se på TV!!

"Den nya lagen ger kanalerna rätten att själva bestämma hur reklamen ska ligga. Totalt får man visa tolv minuters reklam per timme, men varje avbrott måste vara minst en minut långt. Detta gör alltså att kanalerna – om de vill – kan ha upp till tolv reklamavbrott i timmen."

Aftonbladet

 

Hur tror ni att Idol-finalen kommer att se ut nu? Det är sjukt mycket reklam som det är, ska de dela upp den ännu mer kan man lika gärna skita i att se på TV. Och för de reklampengarna som exempelvis TV4 fått in kan vi se kvalitets-TV som Förkväll, Ballar av stål och Sverigelotteriet...


Kommentarer
Postat av: lova

sv: tack :D

2010-08-01 @ 00:17:09
URL: http://lowah.blogg.se/
Postat av: Elsa

Det kanske blir bättre ibland är ju reklamen mer underhållande än alla dessa repriser de kör på alla kanaler :)

2010-08-01 @ 01:10:09
Postat av: Julia

sv; jag vet ;)

en casio ex-z100

och en "systemkamera" som heter; canon powershot s2 is

2010-08-01 @ 01:17:29
URL: http://juliaaj.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Haha nja dom hade en helkväll jag började jobba igårkväll klockan nio så jag satt snällt och lyssnade på deras ideér och deras "skön" sång haha

2010-08-01 @ 07:16:22
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Samson

Håller helt med. När vårt avtal med boxer gått ut blir det skogstv för oss... Då lägger man hellre pengarna på att köpa de dvd boxar man vill ha...

2010-08-01 @ 10:33:56

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0