När skrev jag på den lappen?

På jobbet brukar det då och då cirkulera en papperslapp och ett kuvert. På papperslappen skriver man sitt namn, i kuvertet lämnar man en slant. Varför då? Jo, för att skramla till en present när någon fyller år, går i pension eller liknande.
Nu har tydligen en sådan lapp varit ute igen. Fast någon annan skrev på den åt mig. För jag minns då ingen lapp med "1000 glas till brudparet". Tur att det blev glas, vad skulle de annars duka med på bröllopet? Nåja, jag antar att de skänker en liten gåva till vårt bröllop nästa år. Det är ju kutym att man bjuder tillbaka, eller hur?


Aftonbladet igen.

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0