Ryska Vouge

Snubblade över lite bilder från Vogue Russia January 2010 edition. Modellen heter Natasha Poly, och visar kläder från bland annat Balenciaga, Lanvin, Nina Ricci, Balmain och Escada. Vad tycks?

Natasha Poly Vogue Russia January 2010 edition
Den här jackan gillar jag


Natasha Poly Vogue Russia January 2010 edition

Fjäderdress från Escada

Natasha Poly Vogue Russia January 2010 edition

Sitta och skiita...


Natasha Poly Vogue Russia January 2010 edition

Är det en supermodell du har i byxan eller är du bara glad att se mig?


Natasha Poly Vogue Russia January 2010 edition

Nina Riccis skor liknar Victoria Beckhams Antonio Berardi-skor.






Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0