Sol och värme

Igår var en helt underbar dag! Hela midsommarhelgen har bjudit på vackert väder, men igår syntes inte ett enda moln på himlen. Största delen av dagen tillbringades på gräsmattan med annotated Alice (ja, boken så klart). Jag nojjar hela tiden över att "det kanske är sista soldagen i sommar!", vilket överraskar till och med mig. Jag har överhuvudtaget ändrat mitt (semester)beteende sedan vi skaffade hus. Visst är det kul att resa, men jag hamstrar inte längre resekataloger. Bio är mysigt, men visst är det skönt med en film hemma. Sola på stranden är gött, men sola i trädgården är bättre. Jag börjar bli gammal...

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0