Är det bara jag som är trött eller?

Hittade den här bilden hos en känd bloggerska (bilden är från Vouge, med Raquel Zimmermann, plåtat av Inez & Vinoodh och stylat av George Cortina enligt uppgift - sådär ja, då fick jag med en snygg källhänvisning).

Är det snyggt? På riktigt? Byxorna ser inte bara otroligt obekväma ut, de ger också den stackars kvinnan väldigt konstiga proportioner. Ölmage och spindelben? Och hur lång är överkroppen egentligen? Och omotiverat nakna bröst, det är bara snusktidningar och prettofotografer som kallar det "konst" som kör med det - förhoppningsvis. Den där stora näsduken hon hade runt halsen tog visserligen fokus från det. Men det som jag reagerade först på var posen... Visst ser hon ut som någon ur uppvärmningen till en Susanne Lagerfelt-video? "Slappna av... och kniiiip!"


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0