En bra måndag

I höstas skrev jag EFNMS tentamen i ledning av underhåll (är du nyfiken så kika på www.utek.se), och klarade den. Nu har ett gäng från oss (inte bara mitt hemföretag, utan även de andra inom den svenska delen av koncernen) varit iväg och skrivit tentan. Av de nio jag vet var iväg har bara fyra klarat den. Jag hade säkert tur och fick en enkel variant. Är nästan lite sugen på att skriva den igen för att få bekräftat att jag verkligen kan det som krävs, och inte bara haft flyt. Hur stört är inte det? Finns säkert ett ord för det...
Idag har jag fått en hel del gjort på jobbet, så jag känner mig rätt så effektiv. Lite mindre effektiv här hemma dock, har en hel del disk kvar sedan brödbaket igår... Men det ska jag ta hand om nu, sedan är det sängen för mig!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Du är jätteduktig tror inte att du skulle haft en lättare tänta än de andra

2010-03-24 @ 13:57:34

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0