Mellanlandning

Nu har jag checkat in på hotellet. Om trekvart ska vi träffas igen för ett litet release party, killarna som håller i kursen har just släppt sin nya bok. Och så ska vi ha en liten diplomutdelning, eftersom vi är några stycken (jag och lärarna typ) som skrivit och klarat tentan i underhållsledning. Ordföranden i UTEK är här i Göteborg eftersom det är underhållsmässa, så han ska dela ut diplomen. Skoj! Sedan blir det gemensam middag och förmodligen en öl (cider) på någon pub. Planen är i alla fall att somna tidigt, så att jag kan gå upp tidigt och käka frukost (hotellets scrambled eggs, mums!) innan jag sticker iväg på mässan.

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0