Två nyheter idag

D och jag skulle köra tae bo, men det var fel region på skivan. Så jag hittade en annan träningsvideo...
Uj, vad jag saknar koordination... Man skulle filma oss nu och om ett halvår, för att se skillnaden (ja, förhoppningsvis har vi lärt oss rörelserna då). Nu blev det mest vilt flaxande kombinerat med några gapskratt.


Det blev ytterligare ett experiment till middagen. Jag har aldrig gjort risotto förr, men den blev riktigt god! Klicka på bilden för att komma till receptet.


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0