Upp å ner

Nu är jag trött. Det har varit en fullspäckad dag med lite upp och lite ner. Fick en grym blodsockerdipp vid lunch vilket gjorde att allt blev lite extra jobbigt. Hade utvecklingssamtal idag, som jag inte hade förberett ordentligt (min planering gick åt skogen samma sekund som jag startade outlook). Men en halvtimme på lunchrasten räckte, jag visste i princip vad jag ville få fram och sedan var det bara att snacka på.

Hade tänkt åka in till Göteborg på lördag, men jag tror nästan att jag hoppar över det. Skulle i så fall skaffat nytt busskort på fredagen, men det hinner jag inte eftersom jag fick hoppa in på ett annat möte - som slutar halv fyra imorgon = hinner inte in före de stänger. Och jag är inte jättesugen på att åka runt två gånger så tätt inpå varandra. Jag har ju ett hus att städa!

Var på spinning idag, det var första gången på en månad. Jösses vad trött jag är i benen nu! Tyvärr var det bara två som dök upp, tror att det fina vädret spelade ganska stor roll där.

Hepp, nu ska jag göra våfflor! Det är ju våffeldagen...

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0