Fredagens aktiviteter

Nu är jag nyss hemkommen från den lilla staden vid havet. I fredags åkte jag iväg med jobbet (ja, vi var fyra stycken, så stor är min avdelning) för att testa på bågskytte. Och det var hur kul som helst! Lite ångest var det i början, jag trodde inte att jag skulle träffa tavlan överhuvudtaget, men det gick över förväntan. Visst blev det några totalmissar, och jag satte en pil i sidan av dörren till tavlan (så att den sprack rejält, förlåt!) men några goeträffar blev det också. Och jag kom tvåa i tävlingen (japp, fortfarande bara fyra pers)! Tävlingen gick ut på att skjuta på skumgummidjur, som var på lite olika avstånd. Då gällde det inte bara att sikta rätt, utan även att hålla rätt på strängen, för att få pilen att gå olika högt (dvs långt). Kul kul kul!

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0