Från ett pyssel till ett annat

Nu får det vara nog med huspysslandet för idag. Ja, sims 2 alltså. Jag har byggt två hus och satt två ungar till världen. Det är svårt att kombinera familj och jobb, men mamman lyckades klättra tre pinnhål på karriärsstegen. Gubben kom bara två steg uppåt, trots att han inte fick vara föräldraledig. Fast kollegorna på jobbet uppskattade tydligen hans hamburgare i alla fall.

Nu har jag dragit fram kortmakarpysslet istället. Julen närmar sig med stormsteg, och det tar tid att göra egna julkort. Så det är bäst jag sätter fart!

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0