Freda'

Igår såg vi Freda' på deras hemmaplan - Gnosjö. Det var här deras resa började, och därför var det extra roligt att få sitta just där, i den lilla lokalen med plats för 160 personer i publiken.

Jag måste säga att jag blev lite smått orolig först, när jag såg bjässehögtalarna bara två meter framför mig... Men tack och lov för öronproppar, ett måste inför varje konsert!

Uno har en av musiksveriges skönaste röster, och de lyckas verkligen att få Gnosjös lilla lokal att kännas som ett betydligt större ställe än vad det såg ut. Bandet kände igen många av personerna i publiken, en del av dem var med på Freda´s första spelningar. Och stämningen höjdes ytterligare ett snäpp när hela publiken ställde sig upp inför sista låten.

Efteråt tog vi en liten omväg på väg hemåt och kikade på Unos föräldrahem. Lite crazy fan måste man vara ibland...


Summa summarum - en fantastiskt bra kväll, helt enkelt!




 

 


Kommentarer
Postat av: Elsa

Mysigt

2010-11-21 @ 18:45:13

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0