Trivselkväll del 2

Det blev faktiskt en väldigt lyckad kväll igår. Först tränade vi loss en timme på Friskis och svettis. Passet började med cirkelträning med en del (för mig) nya saker, som bosuboll och kettlebell. Sista halvan körde vi afro.
Efter passet åkte vi till Wild West Steakhouse och åt middag. Vi tyckte att killarna skulle upp på scenen och vias sina nya afro-skills, men tyvärr blev vi nedröstade. Synd! Men till min lycka upptäckte jag sedan att de hade Gold Strike på menyn, och att ingen av de andra testat den... Resultat: mycket uppskattat!

Kanelmums med guld


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0