Men vad är det med nyblivna morsor som vill flasha boobsen?

Ja, det var väl en lite hård rubrik. Men allvarligt, nog fasen kan man vara diskret när man ska amma. Jag vill inte se nakna bröst varken på bibliotek eller reklamaffisher. Det är naturligt att ha sex och det är naturligt att skita. Jag skulle inte ha gjort något av det på bibliotekets barnavdelning.


"Mamman, som bar en amningströja, lät då dottern få bröstet medan hon fortsatte läsa för sonen. – Jag hade bebisen i famnen, höll boken för Jacob och läste. Det sista jag tänkte på var om jag störde någon, säger hon till Aftonbladet. När matstunden var klar kom en man som arbetade på biblioteket fram till henne. – Han bad mig att vara mer diskret med amningen, säger Ayala Ochert."

Källa

Kommentarer
Postat av: LISOU

det låter väldigt mysigt det! :)

2010-09-25 @ 19:21:31
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: Samson

Så hon skulle nekat sitt barn mat bara för att de var i en offentlig lokal??? (Tror då att bebisens reaktion skulle stört mer...) Nyfödda bebisar vill äta i princip hela tiden och ska man behöva sitta hemma bara för att man fått barn...? Nej här håller jag inte med dig...

2010-09-26 @ 09:14:20
Postat av: simone

ja man kan ju vara diskret, har sett många mammor amma där man inte får nys om något annat än en bebis.. bättre så.

2010-09-26 @ 15:59:38
URL: http://fattybom.se

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0