Fyra bröllop

Har ni sett fyrans svar på Halv åtta hos mig? Ikväll gick det andra avsnittet av Fyra bröllop.

Såklart är det kul att se andras bröllop när man är mitt i planeringen *harkel*, men nog hade det behövts lite mer än en halvtimme för att sammanfatta ett helt bröllop. Det är nästan mer reklam än program.

När jag såg det första avsnittet reagerade jag på att den blivande maken syntes så lite, jag sprang visserligen fram och tillbaka under tiden, men jag kommer knbappt ihåg hur han såg ut. Ikväll var det lite mer balans, även om det helt klart var fokus på bruden. Har inte han några synpunkter på bröllopet och planeringen?

Hur som helst är det jättekul att se hur bröllopen blev, efter att i flera månader följt deras planering via Bröllopstorget!




Fyra bröllop kan ni se på tv4play.se


Kommentarer
Postat av: Flin

Synpunkter? Mannen?!? Hahahahaha, det var det dummaste jag har hört! Han är ju bara ett nödvändigt ont... ;-) Har inte sett programmet i fråga, men i annat man sett är det mycket ur brudens vinkel. Och det är ju ofta hon som får som hon vill, hihi. Det är inte för inte som uttrycket bridezilla finns. Vänta bara, du får nog också en släng av zilla. =) Fast jag var nog en ganska snäll brud, så länge det inte handlade om klänningen förstås...

2011-04-27 @ 10:57:31

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0