Boktolvan

God morgon allihopa, jag hoppas att ni hade en riktigt bra nyårsafton!

Jag har sett inlägg i olika bloggar, där de utmanar sig själva att under året läsa tolv böcker av tolv olika författare som de inte läst något av tidigare (ja, en bok av varje menar jag förstås).
Det måste jag hänga på! Så kom gärna med tips på författare (och böcker) som jag bara måste läsa, så ska jag försöka sätta ihop en lista! Kanske hänger du också på utmaningen...?



Boktolvan enligt O
Boktolvan Breakfast Book Club

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0