En smula tortyr

Optikerbesöket gick rätt bra, men jag hade fel om det där att det inte gick ont...

Jag skulle göra en synundersökning för att skaffa linser, och optikern tyckte att bästa sättet är att testa synen med ett par linser i.
Jag har inte pillat in linser på sisådär fem år, och då hade jag linser i kanske två månader! Det där blev jag liksom aldrig bra på... Och 40 minuter senare skulle skiten ut igen.

Fullkomligt rödögd skulle jag dessutom köpa med mig mjölk på hemvägen. Jag undrar vilka rykten som snurrar här i lilla byhåla nu.... "Hon var alldeles rödgråten, jag såg det själv." Ni som hör något, vänligen rapportera!


mon oeil


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0