Igår var en riktigt slö dag!

Midsommar var hur bra som helst! Jag trodde verkligen att vi skulle få sitta ensamma hemma, men till slut slog vi oss ihop med ett annat gäng. Sillunch hemma hos oss, grillad älg hemma hos dem. Niice! Det roliga var att vi blev "det gamla gänget" på midsommar, hur stor är sannolikheten för det? Lite "nya" respektive, men annars var det kompisarna från gymnasiet - man blir ju nästan lite nostalgisk!


Igår blev det däremot inte många knop gjorda. Vi (jag) bestämde oss att ta lite ledigt och titta på Battlestar Galactica istället - kanske den bästa serien någonsin! Politik, sci-fi, mytologi och ändå lyckas de hålla det på en nivå så att det känns trovärdigt. Love it! Ja, jag pratar om Re-imagined Series, jag har inte sett originalet ännu. Fy på mig. 

Nu är vi mitt inne i tredje säsongen, och jag har precis upptäckt battlestarwiki.org. Faarligt! Jag har ju sett serien innan, men inte slutet... Så det gäller att inte tjuvkika för mycket och få reda på saker som händer i sista säsongen.


cylon centaurion

 

 


Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0