Lördagar - lite för mycket av allt

Igår var en riktigt mysig dag!

Eftersom det var en riktigt solig och fin dag (fast det blåste kallt) tog vi en promenad ute hos Pojkens bror och lekte med kameran.
Senare på kvällen smet vi ner till Hotellet och åt oxfilé (de har superbra mat där, rekommenderas!) och delade på en flaska vin. När M slutade för kvällen följde vi med hem till dem och pratade bröllop och gudvetallt över ett par flaskor vin. Och mitt i allt det där bokade jag mig på pilates. Det ska bli intressant...



Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0