Ännu en solig dag!

Idag skiner solen, både ute och inne! Jag håller på att packa väskan nu, är det inte märkligt att man (jag) alltid börjar i sista minuten? Nu ska jag i och för sig inte vara borta så länge, men det är ändå irriterande att komma fram och inse att man bara har med den ena joggingskon.

Den här gången tänkte jag faktiskt checka in en väska på flyget. Jag brukar annars försöka klämma in allt i handbagaget och hoppas på det bästa. Förra gången spräckte jag dragkedjan på ryggsäcken... Mindre lyckat med andra ord. Hmm, undrar om det finns något ord för "fobi mot att checka in bagage vid flygning med byte"?

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0