Thor 3D

Igår såg vi Thor i 3D här i Stockholm. Först och främst kan vi konstatera att det är skillnad på 3D och 3D! Jag vet inte riktigt vad biografen i lilla byhåla pysslar med, men det känns mer som 2,5D än äkta vara...

Jag hade inte särskilt höga förväntningar på filmen, men jag var helnöjd när vi promenerade därifrån. Kanske var det sällskapet, kanske var det körsbärsölen, kanske var det Kenneth Branaghs inflytande. Eller kanske var det helt enkelt en perfekt söndagsmysig Marvell-film med karaktärer man känner igen sedan barndomen, kombinerat med lite action och romantik. Då skiter i alla fall jag i att det är lite förutsägbart.





Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0