En liten uppdatering

Nu har jag varit otroligt kass på att uppdatera bloggen de senaste dagarna, bättring utlovas!

Igår skrev jag tentan i organisation och ledarskap. Det gick över förväntan, jag satte 19 av 25 poäng på kunskapsdelen - och då hade jag ändå inte läst hälften av det jag skulle... Vi får väl se hur essäfrågorna gick. Det kändes inte klockrent direkt, men förhoppningsvis har jag skrapat ihop tillräckligt med poäng för att inte behöva göra om den i december. Det största problemet just nu är nog de tre uppgifter jag fortfarande inte lämnat in... Är fortfarande osäker på om tentan är giltig utan inlämningsuppgifterna. Nåja, då får jag helt enkelt göra om det senare.



Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0