Det kom ett paket...

Idag hittade jag ett paket i lådan. Eller ett tjock kuvert snarare. Ni vet ett sådant påkostat, vadderat, stort kuvert som kan innehålla nästan vilka ömtåliga dyrgripar som helst?

Gissa om jag blev nyfiken! Och det var svårt att lista ut vad som fanns i kuvertet. Något hårt och rektangulärt... Det tog mig säkert hela tre sekunder från att jag kom innanför dörren tills jag öppnat paketet. Och gissa om jag skrattade när jag fick syn på innehållet!


Tack Flin, det var lätt dagens bästa!





Paketinnehållet


Kommentarer
Postat av: Flin

Varsågod! Väldigt påkostat. =) Jag gillar recycling, hihi.

2011-09-25 @ 14:46:10

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0