För helvete skitfyran!

* varning för svordomar *
 
Somnade ifrån Dallas igår, och tänkte istället se det på tv4play. Det är ju smidigt! Ja, och förbannat mycket reklam! För först måste man se reklamen när man klickar igång programmet, sedan när man spolar fram till halvvägs i programmet, och sedan ytterligare en gång när man måste backa för att man visst hamnade sisådär fem minuter för långt fram. Tre minuter senare är det dags igen, för då har man kommit förbi "reklamstrecket".
 
Jag vet 8*skitprodukter jag aldrig kommer att köpa! Eller som jag skulle bojkottat, om jag haft ljudet igång och faktiskt haft den fliken framme så jag sett skiten.
 
För helvete fyran, det är som att visa reklam varje gång man zappar med fjärren! Gah!
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0