Icebug-rea

Åh, typiskt! Nu har campadre.se en kampanj med nästan halva priset på löparskor med dubbar. Jag som precis har fått hem mina... Tyvärr har jag inte fått tummen ur och testat dem ute på halt underlag ännu men de kändes väldigt sköna och stabila när jag provade dem inomhus (på en matta förstås, jag är rädd om golvet).
 
Nåväl, är du intresserad av ett par halksäkra joggingskor kan jag rekommendera en titt på Campadre, till exempel kostar Anima-L BUGrip 999 kr mot normalpriset ca 1700 kr. Helt ok rabatt!
 
 
 
 

Kommentarer

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0