Så jävla packat

Jag avskyr verkligen de där så kallade clamshell-förpackningarna (svetsad plast). De är helt hopplösa att ta sig in i utan vassa verktyg och/eller blodvite. De bidrar dessutom till förpackningsraseri, ett underbart uttryck jag inte ens visste fanns. Det är väl definitionen på i-landsproblem, helt klart...
 
Irriterar du dig på idiotiska förpackningar? Kolla in "Så jävla packat", en tävling för att utse den sämsta förpackningen i Sverige. Min favorit just nu? Det finns ett verktyg för att underlätta öppnande av clamshell-förpackningar. Gissa hur den är förpackad...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har en vag aning om att jag skrivit detta innan, men here we go again i så fall!
Min käre make gav mig en gång ett minneskort till mobilen. Jag hade, som vanligt, ett h-vete att få upp förpackningen, men till slut satt kortet i mobilen. Det konstiga var att det redan fanns musik på det. P hade alltså fått upp förpackningen, lagt in musik på kortet, och sedan lagt tillbaka kortet igen. Utan att det märktes på förpackningen! Det hade jag aldrig klarat! =)

2012-12-07 @ 15:23:34

------------------------------

Gör mig glad och lämna gärna en kommentar!

Din kommentar kommer att synas efter att jag godkänt den. Observera att reklam och spam inte kommer att publiceras.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0